pondelok 31. marca 2014

Pokračujem krok za krokom.

Ak ste človek s veľkými snami
a rád by ste podporili ostatných v dosahovaní ich veľkých snov,
potom je network marketing to pravé podnikanie pre vás.
Môžete začať svoj biznis najprv len z času – na čas
a potom, ako vaša firma rastie, môžete pomáhať
ďalším ľudom začať ich biznis z času – na čas.
To je hodnota, ktorá stojí za to – mať podnikanie a ľudí,
ktorí pomáhajú ostatným, aby si splnili svoje sny.
Robert T. Kiyosaki
podnikateľ a autor

Píšem Vám po dlhšom čase, aby som sa s Vami podelil o moje ďalšie úspechy za ktoré nie v malej miere ďakujem aj mojej drahej +Lenka Patakiová za jej podporu a stále povzbudenie ktoré z času na čas potrebujem. Tak isto ďakujem svojim nadriadeným a to +Samuel Oriňák a +Michal Bratko  za podporu pri dosahovaní cieľov a pomoc pri práci s mojim teamom. A nie v poslednom rade aj svojmu teamu a to menovite Kamila, Milan, Zsolt, Tomáš, Peter, Majka, Kaja, Klaudia, Zuzka, Zuzana, Biba, Martin a Martina. Všetci sa podieľame na našom úspechu, veď sme team :)

Takže pre zhrnutie a zopakovanie, pre ľudí, ktorím ušlo niečo od môjho posledného príspevku z 10/2013 :)

Užili sme si Vianočný večierok

Vyhral som v tombole ročné predplatné časopisu TOP CLASS


Postúpil som na pozíciu obchodný vedúci M1

Pozíciu sme aj patrične doma oslávili


Bol som aj oficiálne menovaný na pozíciu

Začal som sa vzdelávať a absolvoval som niekoľko dní s osobitným finančným vzdelávaním 


Vzdelanie mám podložené aj oficiálnymi certifikátmi od AFISP, ktoré som dostal na základe úspešného ukončenia skúšok


Oslávili sme pol rok vo firme v Hiltone


Firma ma  za prácu obdarila krásnym darčekom


A neprestávam! Ostáva predo mnou ešte spústa práce, avšak neprestávam, ani so sebavzdelávaním, ani s náborom nových biznis partnerov a ich zaúčaním, ani so servisom klientov, či ďalšími povinnosťami. Jediné čo viem, je to, že sa to oplatí a za necelé dva roky sa mi veľmi zmenil život.

1 komentár:

  1. „Benjamin Briel Lee bol za každých okolností veľmi profesionálny a neustále ma informoval o všetkom, čo sa deje. Keby som mal nejaké otázky, bol vždy pripravený odpovedať. Bol to môj prvý nákup domov, o procese pôžičky som toho veľa nevedel, veľmi ľahko pochopil veci, o ktorých som mal otázky. Veľmi sa mi páčilo pracovať s ním. “
    Je to úverový referent pracujúci so skupinou investorov, ktorí sú ochotní financovať akýkoľvek projekt alebo vám požičiavajú akúkoľvek sumu s veľmi nízkym úrokom. Kontakt Benjamin Briel Lee E-Mail: Lfdsloans@outlook.com Whats-App Number: + 1-989 -394 - 3740.

    OdpovedaťOdstrániť